haha, det går bra

Det går ju bra de här med att blogga, nej men de känns skönt och kunna skriva av sig när de känns jobbigt!
Det har inte hänt så mycket, det har varit en lugn helg, satt hos en vän i fredags och drack lite, i lördags så va det myskväll med lillebror och mamma. I söndags så va vi och hälsa på pappa, han mådde bättre än innan iallafall skönt. Sen åkte jag hem till en kompis vi kolla på film och så sov jag där! myyyspys ;D
Idag? igår nu då har jag inte gjort så mycket, vaknade SENT!
Va hälsa på pappa iallafall, han får förmodlingen komma hem om 2-3 dagar! <3
Nu ska jag gå och äta något, inte bra och äta så här sen, men vem bryr sig? jag kan inte sova om jag är hungrig!


<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0