Party party

Va härligt, dagarna går så fort. Men nu ska jag inte klaga de är ju fredag idag!
Va i skolan idag, och hade 3 timmars natur b.
Det är faktsikt något som är väldigt intressant så jag kommer sitta där varje fredag! hehe
Ja, ikväll så ska jag nog ut med några tjejkompisar, vart vet jag inte än men det spelar ingen roll känner på mig att det kommer bli en riktig roligt kväll.  :)
Imorgon så ska jag på middag hos en tjejkompis, ser fram emot det. 
Nu ska jag till centrum med mami, köpa linnet om den finns i min storlek fanns inte i stan eller i lijeholmen igår iallafall! hoppas alla får en trevlig helg!
   
<3  <3

Bilder kommer på söndag! märkte att jag inte har lagt ut en enda bild än! haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0